— Taisyklės ir sąlygos —


Taisyklės ir sąlygos

Šios elektroninės parduotuvės taisyklės (toliau – Taisyklės) yra Klientui ir Parduotuvei (toliau – Pardavėjas) privalomas teisinis dokumentas, kuriame apibrėžiamos Šalių teisės ir pareigos, prekių įsigijimo, apmokėjimo už jas, pristatymo ir grąžinimo sąlygos bei tvarka, taip pat kitos su prekių pirkimu ir pardavimu elektroninėje parduotuvėje susijusios sąlygos.

Pirkėju šiose Taisyklėse laikomas asmuo, užsiregistravęs ir perkantis elektroninėje parduotuvėje. Elektroninėje parduotuvėje pirkti gali: veiksnus fizinis asmuo, t.y. asmuo, sulaukęs pilnametystės, kurio veiksnumas nėra   apribotas teismo tvarka.

Užsiregistruodamas arba pateikdamas užsakymą Klientas besąlygiškai patvirtina, jog jis turi teisę pirkti elektroninėje parduotuvėje. Parduotuvė pasilieka teisę bet kuriuo metu pakeisti, taisyti ar papildyti šias Taisykles. Apie Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas informuojamas elektroninės parduotuvės tinklapyje. Pakeitimai įsigalioja nuo paskelbimo momento visiems po paskelbimo sudaromiems sandoriams, todėl Pirkėjui rekomenduojama su Taisyklėmis susipažinti kiekvieno apsipirkimo metu.

I. UŽSAKYMO PATEIKIMO TVARKA IR SĄLYGOS

Klientas apsilankęs Parduotuvės internetiniame puslapyje pasirenka jam patinkančias prekes. Jo pasirinkimo pagrindu suformuojamas prekių krepšelis.

Suformavus prekių krepšelį, Klientas turi suvesti duomenis, būtinus pasirinktoms prekėms pristatyti: savo vardą, pavardę, telefoną bei papildomą informaciją, kuri gali būti svarbi pristatant užsakytas prekes. Carpis.lt patvirtina, kad Kliento pateikti duomenys bus naudojami išskirtinai tik prekių pardavimo ir pristatymo tikslais, nepažeidžiant LR teisės aktų numatytų reikalavimų asmens duomenų apsaugai. 

Toliau Klientas turi pasirinkti vieną iš galimų atsiskaitymo Carpis.lt Parduotuvėje būdų (plačiau – III Taisyklių skyriuje). 

Paskutiniame lange sugeneruojami visi Kliento pateikti duomenys, prieš kuriuos patvirtindamas, Klientas privalo įsitikinti, jog pateikti duomenys yra teisingi ir atitinkantys jo pageidavimus. Klientas turi galimybę pataisyti klaidingus duomenis prieš išsiunčiant užsakymą. Klientui taip pat suteikiama galimybė koreguoti asmeninius duomenis, būtinus prekių pristatymui, jau po užsakymo pateikimo informuojant apie tai Carpis.lt  tel. +37061329999 arba el.paštu ernestas.jankovicius@gmail.com.

Pristatymo informacijos keitimas gali daryti įtaką prekės pristatymo laikui ir datai. Klientui nesuteikiama galimybė patvirtinti užsakymo iki to momento, kol jis pažymi, jog yra susipažinęs ir sutinka su Carpis.lt Parduotuvės prikimo sąlygomis. Tuo atveju, jeigu prieš prekių pasirinkimą Klientas nėra susipažinęs su Parduotuvės pirkimo sąlygomis, jis tai privalo atlikti prieš patvirtindamas savo užsakymą bei jame pateiktus duomenis.

Klientui patvirtinus užsakymą, jis nusiunčiamas Carpis.lt. Užsakymas laikomas pateiktu nuo to momento, kai jį gauna Carpis.lt. Kartu tokiu atveju laikoma, jog tarp Kliento ir Carpis.lt  yra sudaryta sutartis. Tačiau tokia sutartis laikoma vykdytina tik nuo to momento, kai Carpis.lt  gauna patvirtinimą apie atsiskaitymą už  prekes.

Klientui pateikus užsakymą, Carpis.lt sistema automatiškai atsiunčia Klientui elektroninį laišką, kuriame nurodomos užsakytos prekės (rezervuoti sektoriai) bei žvejo megėjo kortelė, patvirtinanti rezervaciją.

Carpis.lt  gavus patvirtinimą apie apmokėjimą gavimo momentas laikomas sutarties tarp Kliento ir Carpis.lt vykdymo pradžios momentu. 

Kliento pateiktas užsakymas saugomas Carpis.lt duomenų bazėje remiantis Lietuvos Respublikos galiojančių teisės aktų reikalavimais dėl tokių duomenų saugojimo termino.  

Visais atvejais laikoma, jog Klientas, pateikdamas užsakymą, yra susipažinęs ir besąlygiškai sutinka su visomis sąlygomis.

Sutartis sudaroma ir vykdoma lietuvių kalba. 

 II. GARANTIJOS IR PREKIŲ KAINŲ NUSTATYMAS

Kiekvienos prekės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės Parduotuvėje. 

Carpis.lt  nurodo, o Klientas patvirtina, jog yra susipažinęs su tuo, kad prekės, nurodytos Parduotuvėje, savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl naudojamo monitoriaus ypatybių.

Klientas sutinka, jog, jam elektroniniu būdu pateikiant užsakymą Parduotuvėje, už prekes jis įsipareigoja mokėti kainą, nurodomą užsakyme.

Kainos Parduotuvėje ir užsakyme nurodomos eurais su PVM.

Carpis.lt parduoda prekes, atitinkančias užsakyme numatytas sąlygas. Tais atvejais, kai Klientui perduotos prekės neatitinka tam tikrų užsakymo reikalavimų, Klientas sutinka pirmiausia nedelsiant pranešti apie tai telefonu Carpis.lt , o šis įsipareigoja imtis visų veiksmų esamiems trūkumams pašalinti, jeigu tokie trūkumai atsirado dėl Carpis.lt  ar jo vardu veikiančių trečiųjų asmenų kaltės. Carpis.lt  per protingą, su Klientu suderintą terminą, trūkumų nepašalinus,  Klientas turi teisę savo teises ginti LR Civiliniame Kodekse numatyta tvarka. 

Carpis.lt  įsipareigojimai prekių atžvilgiu: Carpis.lt  įsipareigoja perduoti prekes tinkamos kokybės bei atitinkančias užsakyme numatytus reikalavimus.

Carpis.lt  įsipareigoja pateikti Klientui užsakyme nurodytą prekių kiekį. Carpis.lt neatsako tais atvejais, kai perduotų prekių kiekis, nėra tikslus dėl to, jog Klientas neteisingai nurodė duomenis užsakyme, pateiktame Carpis.lt.

Tais atvejais, kai užsakyme numatomas tam tikras daiktų komplektas, Carpis.lt įsipareigoja pateikti visus į daiktų komplektą įeinančius daiktus. 

Prekės pristatomos el. paštu, atsižvelgiant į jų pobūdį, siekiant, kad prekės būtų tinkamos naudoti pagal paskirtį. 

III. APMOKĖJIMO TVARKA IR TERMINAI

Klientas atsiskaito už savo užsakytas prekes vienu iš Carpis.lt Parduotuvėje naudodamasis savo banku internete arba atsiskaitydamas kreditine kortele.

Jeigu klientas pasirinko vieną iš internetinio atsiskaitymo būdų, jis įsipareigoja už užsakytas prekes atsiskaityti nedelsiant, priešingu atveju, jis praranda teisę reikšti pretenzijas dėl prekių pristatymo terminų pažeidimo, kadangi pagal Kliento užsakymą prekių siuntinys pradedamas formuoti tik Carpis.lt  gavus apmokėjimą už prekes.

IV. PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Už Carpis.lt užsakytas prekes (rezervuotus sektorius) pinigai nėra grąžinami. 

V. PREKIŲ PRISTATYMAS

Carpis.lt prekės yra pristatomos el. Paštu automatiniu el. Laišku iš kart po sėkmingo apmokėjimo.

Klientas privalo nedelsiant informuoti Carpis.lt elektroniniu paštu arba telefonu, jeigu prekės nebuvo gautos laiku;

VI. KITOS NUOSTATOS

Visi pranešimai Carpis.lt turi būti teikiami elektroniniu paštu ernestas.jankovicius@gmail.com.

Sutartis sudaroma, vykdoma ir visas bendravimas tarp Kliento ir Carpis.lt vyksta valstybine kalba.

Pirkinių krepšelis